sukhothai - Reisverslag uit Ban Na, Thailand van Thailandjorisenjosephine - WaarBenJij.nu sukhothai - Reisverslag uit Ban Na, Thailand van Thailandjorisenjosephine - WaarBenJij.nu

sukhothai

01 Januari 1970 | Thailand, Ban Na

Gisteren werden we met spoed naar het busstation gebracht want onze bus zou om 6 vertrekken. Toen we bij het busstation aankwamen ging hij pas om half 9. Wij moesten nog gaan eten dus we gingen een stukje lopen. Ineens zagen we een super leuk tentje waar alleen maar Thaise mensen aan het bbq'en waren met live muziek. Dus wij zijn daar ook gaan zitten. Alles was onbeperkt er waren mega veel soorten vlees, vis, salades en fruit en ook nog drankjes waar je uit kon kiezen. Het was zo gezellig dat we niet eens door hadden dat we 2.5 uur hadden gewacht. Vandaag zijn we naar het historical park gegaan. Super mooi alleen wel mega warm. Volgende keer toch maar op tijd opstaan en niet op het heetst van de dag gaan haha. Bekijk de foto's als je beter beeld wilt krijgen.

• 28 Juli 2016 - 17:13

Irene:

Vooral die barbecue ziet er lekker uit. Je tasje heb je nog zie ik. Liefs mam.